Algemeen Boni Supermarkten
- Ik heb geen folder ontvangen, kan ik deze alsnog krijgen?
- Wanneer u onze folder niet heeft ontvangen, kunt u de folder op een aantal manieren alsnog ontvangen en/of bekijken. Uiteraard kunt u in uw Boni Supermarkt een exemplaar van de lopende folder verkrijgen. Ook kunt onze folders altijd online bekijken. Dit kan op deze pagina. Ontvangt u de Boni folder met regelmaat niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier (vermeld daarbij in ieder geval uw volledige postcode en huisnummer). Wij zullen uw klacht vervolgens zo snel mogelijk behandelen.
- Een aanbieding was niet op voorraad in mijn Boni supermarkt, kan ik hier alsnog van profiteren?
- Als een aanbieding niet op voorraad is, kunt u in uw Boni Supermarkt een tegoedbon vragen. Wanneer het artikel vervolgens weer op voorraad is, kunt u het artikel tegen inlevering van deze bon alsnog voor de aanbiedingsprijs kopen. Dit geldt echter niet bij OP=OP-aanbiedingen. Bij OP=OP- aanbiedingen geldt ook echt OP=OP. Aanbiedingen waarvoor OP=OP geldt, worden zowel in de winkel als in de folder duidelijk gecommuniceerd.
- Ik heb een nee-sticker op mijn brievenbus, maar toch wil ik de folder ontvangen, kan dat?
- Onze folderverspreiders mogen geen folder afgeven bij adressen waar een nee-sticker aanwezig is. Wanneer u een nee-sticker op uw brievenbus heeft, kunt u de folder online bekijken of in uw Boni Supermarkt alsnog verkrijgen.
- Wanneer wordt de folder bezorgd?
- U ontvangt onze folder uiterlijk op woensdag. Heeft u de Boni folder na woensdag nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.
- Hoe ontvang ik de Boni nieuwsbrief?
- Aanmelden voor de nieuwsbrief kan heel eenvoudig via het inschrijfformulier. U ontvangt onze Boni Nieuwsbrief wekelijks.
- Wat zijn de openingstijden van de Boni filialen?
- De openingstijden van al onze Boni Supermarkten vindt u hier.
- Waar zijn de Boni winkels gevestigd?
- De Boni supermarkten zijn voornamelijk in Midden-Nederland gevestigd. Op de pagina ‘Onze Winkels’ vindt u een overzichtelijke weergave van alle Boni vestigingsplaatsen. Ook kunt u met behulp van de postcode-check eenvoudig zien welke Boni Supermarkt het dichtst bij uw locatie/woonadres is gevestigd. Als u de gewenste vestigingsplaats aanklikt, kunt u gemakkelijk de route naar deze vestiging berekenen. Ook vindt u hier meer informatie over de services die er beschikbaar zijn in de betreffende vestiging. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan een slijterij, stomerij of bloemenverkoop.
- Wat moet ik doen wanneer ik wil werken bij een Boni Supermarkt?
- U kunt het beste bij uw Boni Supermarkt in de buurt vragen naar de bedrijfsleiding. Zij kunnen u meer vertellen over de eventuele mogelijkheden. Ook vindt u op onze vacaturepagina een overzicht van ons huidige vacatureaanbod.
- Waar kan ik een sponsoraanvraag indienen?
- Boni streeft vanuit zijn visie naar lokale betrokkenheid. Om deze reden sponsoren wij in principe alleen lokale initiatieven. Wanneer u een sponsoraanvraag wilt indienen voor een lokale vereniging of evenement, raden wij u aan om dit aan te vragen bij uw lokale Boni Supermarkt.
- Waar kan ik terecht als ik een klacht heb?
- Wij vinden het jammer wanneer uw ervaring met Boni niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij horen graag op welke manier(en) Boni zijn service kan verbeteren. Wij vragen u hiervoor het contactformulier in te vullen. Zodra wij uw formulier ontvangen, zullen wij deze in behandeling nemen en zoeken naar een passende oplossing.
- Wat moet ik doen als een product niet voldoet aan de kwaliteitseisen?
- Boni streeft altijd naar kwalitatief goede producten. Mocht er desondanks een door u aangeschaft product niet voldoen aan de kwaliteitseisen, dan verzoeken wij u het product mee te nemen naar de Boni Supermarkt waar u deze heeft aangeschaft. Op vertoon van uw kassabon ontvangt u het aankoopbedrag terug.
- Waarom hebben sommige filialen artikelen niet, die andere filialen wel hebben?
- De grootte van het assortiment is afhankelijk van de grootte van de winkel. Het kan dus voorkomen dat er in de kleinere Boni filialen onvoldoende ruimte is om het gehele assortiment te voeren. In deze gevallen hebben we keuzes moeten maken in het assortiment om u toch van een zo compleet mogelijk productaanbod te voorzien.
Bestellen
- Ik heb geen bevestigingsmail van gebakservice bestelling ontvangen na het bestellen, wat nu?
- Zodra u het gehele bestelproces heeft doorlopen, ontvangt u een bevestigingsmail van Boni Webwinkel. Hierin staat onder andere uw ordernummer vermeldt. Wanneer u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, is het bestelproces waarschijnlijk niet volledig afgerond. Wij vragen u om in dit geval voor de zekerheid even contact op te nemen met onze klantenservice. Aan de hand van uw gegevens wordt dan gecontroleerd of uw bestelling zichtbaar is in ons systeem.
Betalen
- Hoe kan ik mijn gebakservice bestelling betalen?
- Bij het afhalen van bestellingen in uw Boni Supermarkt kunt u zowel met pinpas als contant betalen.
Prijzen
- Wanneer gelden aanbiedingen?
- Dit hangt af van het moment waarop u de bestelling komt afhalen. Het gaat hierbij dus niet om het moment waarop u de bestelling plaatst. Wanneer u tijdens het bestelproces uw afhaalmoment heeft gekozen, berekent de website de aanbiedingen die gelden op het afhaalmoment. Uw korting is vervolgens zichtbaar in uw winkelwagen. Mocht u uw bestelling naar een ander afhaalmoment verplaatsen, dan is het mogelijk dat de aanbiedingen van uw bestelling wijzigen of vervallen. Aanbiedingen die ingaan op woensdag, kunt u vanaf maandag bestellen in Boni Webwinkel. Maandag tot 12:00 uur is het laatste moment dat u artikelen uit desbetreffende folderweek kunt bestellen.
- Hoe werken combinatieaanbiedingen, zoals ‘3 halen, 2 betalen’?
- Ook in Boni Webwinkel gelden aanbiedingen waarbij u meerdere artikelen kunt combineren, zoals ‘3 halen, 2 betalen’. Net zoals in de winkel, is het mogelijk om verschillende varianten van artikelen te combineren. Als u gebruik wilt maken van een ‘3 halen, 2 betalen-aanbieding’, dient u dus drie actie-artikelen aan uw winkelwagen toevoegen. Pas dan wordt de korting verwerkt. Het gratis derde artikel wordt dus niet vanzelf aan uw winkelwagentje toegevoegd.